01 juli 2005

Det er tid for storvask

Bang and the Dirt is Gone!


Jeg har i lengre tid drevet med maleprosjektet mitt. Det har har ført til to ting:
  1. veggene og taket har skiftet farge

  2. gulvet er skikkelig skitten, badet nedgrodd og det er støv overalt
Derfor skal jeg gå i gang med et størrre vaskeprosjekt. I tillegg til mitt allerede rikholdige utvalg av helseskadelige og sterke såpeprodukter har jeg gått til innkjøå av et vaskemiddel som heter Cillit BANG. På flasken står det at det irriterer øyne og huden, at flasken skal kastes som fralig avfall etter bruk og at de anbefaler bruk av vernebriller eller ansiktsskjerm. Dette ser ut som et solid rengjøringsmiddel som både gjør rent og dreper alt som er i nærheten.

Hvis det ikke fungerer som vanlig rengjøringsmiddel skal jeg lage en bombe av det og sprenge den på badet!

2 kommentarer:

  1. Gå for bomba, du... Det blir mest moro!!!

    SvarSlett
  2. Utrolig effektive saker. Jeg fikk ikke bruk for bomba. Nå sitter jeg og vurderer om det kanskje kan egne seg til å vaske gulvet på kjøkkenet med...

    SvarSlett