18 juli 2005

Nytt og bedre liv

I dag har jeg startet et nytt og bedre liv. Har prøvd å gjøre en del ting som jeg har utsatt.

Startet dagen med å prøve å få fikset sidespeilet på bilen. Det ble knust en gang i fjor sommer, men jeg har ikke fått somlet meg til å fikse det ennå. Bilbutikken hadde det ikke på lager, men de regnet med å få det inn til i morgen. Verre var det ikke, men det har blitt utsatt ganske lenge.

Etterpå gikk jeg på biblioteket og lånte et par reisehåndbøker om Tyskland. Jeg skal sannsynligvis reise dit om en uke, men har ikke helt kommet i gang med planleggingen ennå. Nå har jeg i alle fall et par bøker med tips.

Jeg syntes jeg hadde fått gjort en del allerede, men dagen var fortsatt ung. Derfor begynte jeg å planlegge korpssesongen for skolekorpset. Kjøpte et lass med noter for noen uker siden som jeg kikket litt på. Sesongen blir fin. Masse ålreit musikk. Har til og med arrangert litt for aspirantkorpset i dag. Da oppdaget jeg at Finale fortsatt ikke virker som det skal. Det ser helt fint ut på skjermen, men utskriftene blir dårlige. Alt for tynne linjer og notehalser (selv om jeg har bedt programmet så pent jeg kan om å lage dem litt tykkere). Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få fikset det.

Tre bra ting på en dag. Det blir spennende å se fortsettelsen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar