28 juli 2005

Eurotrip teil 4

I dag var Thor og jeg i tårnet på Marienkirche i Stralsund. Det var skikkelig slitsomt å komme seg opp. 366 små trappetrinn (sikkert laget for små middelaldermennesker). Utsikten fra toppen av tårnet er flott. Du ser hele byen derfra. På bildene ser du Thor i tårnet (hvis du ser skikkelig godt etter) og utsikten fra tårnet.





Etter tårnturen dro Thor tilbake til stranden på Prora, mens jeg sørget for å holde grunnpromillen vedlike på en pub i havna.

Om kvelden var vi på Garagefestivalen. Jeg tror vi var på et hørespill, mens Thor er overbevist om at det var et foredrag. Uansett så fikk jeg ikke så mye ut av det. Foregikk stort sett på tysk. Tror det handlet om opptak av og kommunikasjon med utenomjordiske vesener og døde folk (for eksempel gjennom musikk) og dokumentasjon av ditt eget liv som en måte å leve evig på. Det hele var litt søkt, men jeg skjønte som sagt nesten ikke et ord av det som ble sagt.

3 kommentarer:

  1. det var et foredrag

    Han som snakket het felix laban og finnes på felixkubin.com. Han pratet mye om noe som het manhattan music research inc tror jeg;

    http://raymondscott.com

    jeg tror nok han raymond scott var kulere en felix banan, mye fordi alt tyder på at godeste ray snakket flytende engelsk.

    SvarSlett
  2. felix laban er nok heller en elecktronikas fyr fra sør afrika. han gis ut på det hendige selskapet african dope records

    SvarSlett
  3. Jeg har lastet ned litt musikk derfra før, noe som heter African Dope Soundsystem. Det er ålreit musikk.

    SvarSlett