17 juli 2005

Noen søndager er litt ugreie

I dag skulle jeg egentlig ha gjort ganske mye. For det første skulle jeg stått opp ganske tidlig. Det gjorde jeg ikke. Deretter skulle jeg vært på øvelse med disco-bandet. Der møtte jeg opp, men måtte bare gå igjen med en gang.

Deretter kjøpte jeg to aviser som jeg skulle lese. Det ville være en stor overdrivelse å påstå at de er akkurat gjennomlest, men jeg har sett på bildene.

Det eneste jeg klarte ganske bra var å time middagen. Rester fra igår, men maten var ferdig til akkurat riktig tid.

Etter middagen gikk Thor og jeg på Odden for å bade. Det var en fin tur. Thor badet, men jeg bare så på vannet.

Ettermiddagen og kvelden har gått med til å høre på musikk og lage en gmail-konto.

Når jeg leser over dette ser jeg at jeg har fått gjort ganske mye i dag. Det eneste som mislyktes skikkelig var øvelsen, og det beklager jeg, og avislesningen. Bortsett fra de to tingene har jeg gjort akkurat det jeg pleier å gjøre på en søndag. Da trenger jeg kanskje ikke å slutte å drikke likevel, men jeg må få understreke at det er skikkelig lenge siden jeg har vært så bakfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar