13 juli 2005

Er det verdt det?

Jeg har nå lagt til en liten poll på venstre side. Der kan du svare på forskjellige spørsmål. Når du har svart på spørsmålet kan du se hvor mange andre som svarte det samme som deg. Moro for noen kanskje?

Ulempen er at det kommer opp reklame for forskjellig dritt hele tiden. Så det jeg lurer på er om det er verdt det? Moro med konkurranser, men du vinner jo ingen ting på denne konkurransen. Drit kjedelig med popupvinduer som reklamerer for ting du ikke trenger. Derfor er det mulig at jeg bare skal ta bort spørreundersøkelsene, men jeg vet ikke helt.

Nå er det ikke alle som blir plaget av popupvinduer. Både på Safari og Firefox er det mulig å blokkere de, men jeg tror ikke det er mulig på alle nettlesere.

Oppdatering: Jeg ble lei av polls, spesielt når det førte til et popuphelvete av en annen verden, så fra 6. august er det ikke lenger noen meningsmålinger på denne siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar