04 juli 2005

Doktor Munk lever!

- Hei du, sa han. - Skal du ta deg ein dram?
- Nei takk.
- Nei takk? Kva er det med deg, er du homo eller noko slikt?
- Det er for tidleg på dagen.
- Eg trudde ein dram smakte det same når som helst på dagen, sa han. - Ja ja, eg kan vel ha tatt feil.


Slik var det første møtet med doktor Munk. I likhet med mange andre har jeg gått ut fra at han var forsvunnet for godt, men det stemmer ikke.

Hvis du ikke husker hvem doktor Munk er, så må du lese Sveve over vatna og Doktor Munks testamente av Hovland på nytt. For å hjelpe deg litt på veg tar jeg med Are Kalvø sin beskrivelse av doktor Munk. Det er foreløpig den mest presise beskrivelsen av doktor Munk jeg har funnet: "norsk litteraturs tøffaste figur: Sauebonden, rockaren, nærradioprogramleiaren, filosofen og entertaineren Dr. Munk."

Hvor er det så vi finner doktor Munk? Jo på www.ufjelg.org/drmunk.

2 kommentarer: