07 august 2005

Det begynner å ebbe ut

Jeg merker at jeg begynner å miste interessen for bloggen. I VG leser jeg at 55% av bloggene overlever barndomsfasen og vedlikeholdes over lengre tid (burde det ikke egentlig stått "oppdateres jevnlig over lengre tid"?). Jeg begynner å tvile på om denne gjør det.

Siden VG refererer til nettstedet technorati, så tok jeg en titt for å se hva de skrev om blogger der. Dette er oppsummeringen:
  • Technorati was tracking over 14.2 Million weblogs, and over 1.3 billion links in July 2005
  • The blogosphere continues to double about every 5.5 months
  • A new blog is created about every second, there are over 80,000 created daily
  • About 55% of all blogs are active, and that has remained a consistent statistic for at least a year
  • About 13% of all blogs are updated at least weekly

Denne bloggen er det tredje forsøket jeg gjør på å lage blogg. Hvis denne også mislykkes, så lurer jeg virkelig på om dette er formatet for meg. Kanskje jeg ikke har så veldig mye som jeg har lyst til å dele med omverdenen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar